Un tribunal din Berlin Condamna Ilegalitati in Grupul Facebook

iIlegalitati facebook

Facebook pierde la bursa 7% din valoarea actiunilor sale, vi se va parea putin dar asta inseamna enorm de mult ptr marele colos. 50.000.000 de date confindentiale folosite in mod abuziv au fost motivul caderii si se pare ca este unul chiar foarte intemeiat.

Folosirea unui program care studiaza comportamentul uman pe un numar de 50.000.000 de cobai si aplicarea rezultatelor in controlarea maselor. Ce poate fi mai dominat?

Pot fi mai multe probleme sau influentari de la alte nivele sau servicii, mult mai mult decat ne putem imagina insa ceea ce este cert este: Reteaua de Socializare Faceebook are incluse servicii de spionaj.

Facebook este propietatea firmei americane markmonitor cu sediul in San Francisco care are incluse si serviciile de:
IP Protection
Partner Compliance
AntiPiracy – Digital Media
AntiPiracy – NetResult Live Streaming Protection
AntiFraud – Phishing
AntiFraud – Malware
AntiFraud – Dark Web Cyber Intelligence
www.markmonitor.com este o companie care a fost creata in 1997. In anul 1997 mai exact propietarul Facebook Mark Zuckerberg avea varsta de 21 de ani. Din wikipedia lui Mark observam ca Mark Zuckerberg este ateu si ca averea sa in 2015 era estimata la 41,8 miliarde $.

Se pare ca populatia incepe totodata sa si piarda interesul fata de platforma care din ce in ce incepe sa nu mai aiba imagine de platforma sociala. Cand esti in lumina reflectoarelor nu poti face asemenea gafe care nu sunt decat un inceput apocaliptic pentru orice companie.
”Un tribunal de la Berlin a hotărât că este ilegală folosirea de către Facebook a datelor personale ale membrilor săi și că rețeaua de socializare nu și-a informat în mod adecvat utilizatorii privind modul în care le utilizează datele.

Parametrii prestabiliţi ai Facebook şi unele dintre condiţiile sale de utilizare contravin legilor cu privire la consum, iar tribunalul a conchis că anumite dispoziţii referitoare la consimţământul utilizatorului cu privire la datele sale sunt invalide, a transmis Federaţia organizaţiilor consumatorilor germani (VZVB).

Din abuzurile Facebook sunt ascunderea unor parametrii prestabiliţi care nu respectă viaţa privată, în centrul său de confidenţialitate şi nu furnizează suficiente informaţii pe această temă atunci când utilizatorii se înregistrează, a declarat Heiko Duenkel, însărcinat cu contencioasele la VZVB. Acest lucru nu răspunde exigenţelor unui consimţământ în cunoştiinţă de cauza. VZVB a publicat pe site o copie a hotărârii.

Un purtător de cuvânt al tribunalului a confirmat că s-a pronunţat o hotărâre, însă nu a dorit să spună mai multe. Grupul american şi-a anunţat intenţia de a face apel, în în contextul în care mai multe elemente ale hotărârii îi sunt favorabile.

Într-un comunicat, prima reţea de socializare din lume afirmă că a procedat deja la modificări importante în privinţa condiţiilor de utilizare şi a parametrilor săi în domeniul protecţiei datelor, după deschiderea dosarului, în 2015.

În plus, Facebook îşi va actualiza condiţiile de utilizare cu privire la protecţia datelor şi cu privire la serviciile sale, cu scopul de a se conforma noilor reguli europene care vor intra în vigoare în iunie.
Facebook a fost acuzat, la sfârşitul lui decembrie, de abuz de poziţie dominantă de către Biroul german contra cartelurilor, care i-a reproşat – la prezentarea primelor rezultate ale unei anchete lansate în urmă cu 22 de luni – că a cules datele utilizatorilor săi fără consimţământul acestora.” informează News.ro

Fostul angajat NSA (National Security Agency), Edward Snowden, a atacat Facebook printr-un mesaj postat pe contul personal de Twitter, după ce compania de socializare a suspendat Cambridge Analytica, o firmă specializată în analiza de date, care a lucrat pentru campania prezidenţială a lui Donald Trump.
O alta declaratie care a uluit lumea a fost: “Facebook îşi face banii exploatând şi vânzând detalii intime despre viaţa privată a milioane de oameni, mult peste detaliile pe care le postaţi pentru că vreţi!”, a postat Snowden cu o zi înainte, “Ei nu sunt victime. Ei sunt complici.”

 

Ce Vrea Facebook Sa Para Ca Este

Facebook este cel mai tare site de social networking de pe internet astăzi. Cu peste 60 de milioane de membri, depășește rapid 99% din alte site-uri și rețele existente astăzi. Sub paravanul unei retele sociale se pot ascunde mult mai multe interese si forme de control ale populatiei.

Să trecem peste noul lor program numit Anunțuri Facebook:

Când întâmpinați întâi un program cu plata-pe-clic, ar trebui să fiți foarte precaut să cheltuiți prea mult bani prea repede.

-Nu aveți idee dacă oferta dvs. va converti sau nu

– Nu aveți idee dacă există mai multă cerere pentru oferta pe care ați anticipat-o

-Nu ai nici o idee ce se va întâmpla intr-o retea unde omul cauta socializare nu un market, nu o piata comuna de produse si servicii care nu pot fi verificate!

Piata Online

Diferenta dintre Google si Facebook este enorma si nu mai are rost sa amintim ca Google ofera pozitii si vizibilitate in prima pagina a afacerilor online care sunt trecute prin sute de algorithmi pentru certificarea datelor.

Metrici clari implementati in folosul consumatorului, in schimb in piata online Facebook poti gasi firme care nu exista, poti gasi clone ale produselor si ale serviciilor, poti gasi site uri fake si multe alte date care nu au baze legale si garantii ale respectarii tuturor normele prevazute de legile Europene.

Amazon este o piata mult mai importanta decat Facebook si limpede in ceea ce priveste afisarea produselor comercializate. Mesaje de genul asta nu fac decat sa insele cumparatorul asupra calitatii si a serviciilor oferite.

„Hello Will you be interested to increase thousands of fans on your page to make it more popular? We can help you on that, we charge as low as 1000 likes, 5$ 5000 likes, 25$ 10000 likes, 45$ 20000 likes, 90$ ”Unlimited Fan Page Real Likes, Picture Likes, Post Likes, Video Likes, Subscribers Available” Per day Speed 20000 LIKES ”

Oricum ati incepe, ar trebui să vă testați întotdeauna piața și oferta cu un buget mic înainte. Să presupunem că bugetul dvs. de 10 $ se convertește foarte bine – atunci este timpul să vă intensificați bugetul la 20 de dolari. De la 20 de dolari la 30 de dolari, etc.

Nu vreți să faceți niciun fel de salturi nesemnificative în Internet Marketing, pentru o buna reusita este bine sa faceti pasi mici. Orice marketer profesionist știe că cheia succesului este prin testarea anunțurilor. Aceasta nu este o diferență în ceea ce facem; trebuie să vă testați ofertele!

Un nou comerciant ar putea crede că are o ofertă grozavă și își stabilește bugetul zilnic la 200 – 300 de dolari, ceea ce reprezintă o mulțime de bani pentru afacerea lui tinand cont ca este la inceput.

 

 

Comentarii Facebook

Articole recente